Tidsfördriv


Pratar du fortfarande med den du senaste kysste? 
- Senast igår :)


Har du sett din bästa vän gråta?
- Ja, tyvärr.


Vad åt du senast?
- Mammas goda wok med kassler & pasta, mums. 


Har du fått någon komplimang idag?
- Ja, av min söta mor :)


Har du varit med i en rättegång?
- Ja, som "åskådare" eller vad det nu kallas.

Är du polare med grannarna?
- Inte riktigt än, nyinflyttade typer i min ålder dock.


Vilka språk talar din mamma?
- Svenska, inget mer. Det där med språk har aldrig riktigt vart hennes grej :P


Vilka länder har du bott i?
- Sverige & USA.


När åkte du senast bil i mer än 15 minuter senast?
- I söndags, på väg hem från Öland.

Senaste piercingen?
- Navel, för en sisådär 5 år sedan.

Har du varit på stranden?
- I år? Deerfield beach, fler gånger än vad jag kan minnas.

Har du haft en stalker?
- Eh, ja, det skulle vi nog kunna kalla honom.


Mins du din/dina musiklärares namn?
- GUNILLA! :D Hon var grym.

Hur bra är din syn?
- Sämst på vänster öga, grym på det högra! Konstigt.


Har du varit på party?
- Midsommarhelgen var partyglad, så jorå :)

Har du däckat/spytt för att du druckit?
- Ja/ja.  
 

Skulle du kunna tänka dig att simma med hajar?
- Pft, det har jag redan gjort under en snorklingstur i Atlanten ;)


Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?
- Jag är inte förvånad, han är världens goaste.


Har du vart utomlands?
- Alldeles för mycket senaste tiden, just hemkommen efter ett halvår i USA. 

Vem ringde dig senast?
- Storebror.
 

Vilket är det bästa bröllop du vart på?
- Moster Minettes, där jag fick ära att vara tärna! Och så mor & fars såklart :)


Var är dina syskon just nu?
- R sitter och häckar i sin lägenhet, sur för att jag inte ville diska/laga mat åt honom?


Vad var den senaste drömmen som du minns?
- Att jag var tillbaka i Florida där Donna tvingade mig att skura golven! Haha, mardröm :P


Vilken tid gick du upp i morse?
- Kvart över tio.


Vad ska du göra i helgen?
- Utgång, någon?


Vad står det i det fjärde smset i din inkorg?
- ".. vad vill du ska hända ikväll? ;)" Sen censurerar vi resten, haha.


Har du färglinser?
- Nej, men jag skulle behöva vanliga linser.


Vad gjorde du klockan två inatt?
- Tjötade med Jennica på msn ;)


Vad är det första du gör på morgonen?
- Snoozar lite till..


Vad ska du göra efter det här?
- Skicka ett sött sms, se en film.



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Johanna


Heej Sofia :)
Hur är det? Se på sjutton en lantlolla som jag har med skaffat blogg ;) Tänkte därför sno ditt sista inklägg, tidsfördriv, om det är ok? :)
Puss sötis!

2007-06-27 10:39:50



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!