A monkey needs to dance, and so do you!



I lördags var vi då som sagt hemma hos Linda under kvällen. Jag & Ida tajmade exakt och var där på pricken halv 8, som det var sagt. Det har väl aldrig hänt förut? Haha. Vi käkade, snackade och började dricka lite smått. En kul kväll med brudarna helt enkelt! :) Rörde oss senare ner mot krogen, och den här kvällen blev det Lotus. Vi shakade järnet i ett par timmar Ida, Linda, Sandra & jag. Absolut bästa sättet att bränna kalorier på! När det var dags att ta sig mot garderoberna träffade jag på P, som jag sedan också drog med till brorsan där det vankades efterfest. Blev en väldig massa snacka och ingen verkstad, ändå kilade vi inte hem förens vid sjutiden på morgonen. Dagen därpå låg vi och drog oss i sängen ända fram tills fyra, myspys. Avslutade söndagen med filmkväll, och den här gången påbörjade vi ett Sagan om ringen-marathon. Måste erkänna att det är en av få "overkliga" filmer som jag faktiskt gillar. Och i den stilen fortsatte veckan, i måndags blev det film nr 2 och i tisdags del 3. Seeeeena nätter när man ska upp och jobba till sju, men det är det som sagt värt ;)



I helgen bär det av ner mot Göteborg och EMMA! :D Äntligen är bruden hemma, som jag har längtat. Tar tåget ner på lördag morron, flyttade min fridag på jobbet från tisdag till måndag så att jag kan få två dagar på plats och tar tåget hem igen måndag kväll. Ser så mycket fram emot den här helgen, ska bli gött och se dig igen, vännen ;) Sedan väntar fyra dagars arbete + fredag kväll och hela söndagen, pust. Därefter är varenda helg uppbokad fram till nyår med antingen jobb/nöjen. Känns bra med lite framförhållning för en gångs skull, det är i vanliga fall inte min starka sida ;)




         




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  emma

åå ser så iframimot att få träffa dig igen, ses snart gumms

2007-11-22 23:33:36



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!