Hello Sunshine!




Idag har vart en BRA dag, vaknat på rätt sida helt enkelt. Jobbet innebar en liten förbättring då jag slapp spendera hela dagen slitandes på call-off häng och istället fick sitta ner och ta det lugnt ett par timmar på märkningen. Jobbade bra ihop med Sandi som visade sig ha samma framtidsplaner som mig, nämligen att utbilda sig till hudterapeut. Vi hade till och med kollat upp samma skola att plugga på, och tänkt söka till samma kursstart, nämligen hösten 2008, intressant. Eftersom att jag är rätt så säker på att det är just det jag vill syssla med i framtiden när det kommer till den "riktiga" utbildningen så kanske det är värt att boka in ett besök på Gilda rätt så snart, och om jag gillar det kanske söka redan så tidigt som tills våren? Fast det är klart, man ska ju hinna få ihop pengarna också.
Spenderade sista fikarasten tillsammans med ett gäng sköna norrlänningar som alla är nya här i stan. En upplevelse i sig kan man säga, haha. Jag kan sitta länge och bara lyssna, norrländska är ju som balsam för öronen.



   




Efter jobbet åkte jag hem och tog en powernap, underbart. Ställde klockan på väckning 20 minuter senare, sen stack jag direkt ner på stan för att möta upp Ida. Tog en fika och snackade en hel massa skit, som alltid, haha. Hon är guld den tjejen. Konstaterade dock att Sveriges svar på Cinnamon Latte inte kommer i närheten av Starbucks, mitt älskade Starbucks! Emma, njut så länge det varar ;)





image129






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Emma

Hejj!! jada jag skall njuta och forsoka dricka sa manga Cinnamon Latte som mojligt innan jag aker hem och saklart sanda en tanke till dig :) skot om dig Emma

2007-09-26 21:32:55
  Nadja

Gilda är en superbra utbildning om man ska bli hudterapeut! Min gamla arbetskamrat hade gått där och hon är sååå bra! =))

2007-09-27 09:04:52 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!