Life is what you make it,



Igår kunde ha vart en riktigt bra dag, om jag inte envisats så mycket med att förvandla den till en påse skit. Jobbade 8-17, bra pengar, men visst är det alltid lite sorgligt sådär sista dagen på jobbet? Åkte hem till brorsan efter jobbet, la mig på soffan och kollade en usel film. Tyckte synd om mig själv för att jag var tvungen att kolla på filmen helt ensam en blåsig kväll i september, för att jag inte har någon vid min sida, för att du inte vill ha mig så som jag suktar efter dig. Efter timmar av självömkan, choklad och sorgsen musik insåg jag hur patetisk jag faktiskt är.


Idag har jag unnat mig en sovmorgon, snoozat i timmar och spelat hög musik på stereon innan jag ens rört mig ur sängen. Favoritsyssla om något! Regeln sa att jag måste vara uppe och igång innan tio, jag flyttar gränsen till elva istället, jag har ju trots allt fram till två på mig. Då ska jag hämta upp Ida, så bär det av ner på stan för att fixa de sista inköpen innan resan. Kanske är dags att kolla upp vad som finns på kontot, har jag överhuvudtaget pengar att slösa?


 

 
 
Sunwing Resort Fañabé



Under kommande vecka kommer det att vara strängt förbjudet att höra av sig till min mobil, varken samtal eller sms kommer att vara speciellt välkommet. Om det nu inte är livsviktigt, du kan tänka dig att stå för räkningen eller du är han som lyser upp min dag det där lilla extra ;)



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Om du går in på youtube så tar du länken som heter "embed" istället och så klistrar du in den i htlm rutan som du kan välja bredvid rutan där du lägger in en bild =)

2007-09-03 11:42:36 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!