Miscommunication?



Veckan har i princip varit densamma som alla de andra veckorna den senaste tiden, jobba, äta, sova och sen börjar vi om igen. Först nu har jag börjat tröttna ordenligt på jobbet, de sista dagarna har gått så otroligt sakta. Unnade mig att vara ledig från jobbet idag, söndag, då det kan vara skönt med en hel helgs ledighet för en gångs skull. Fick däremot lite peppning igår då jag kollade kontot och såg vad lönen ger på tisdag. Man kan säga att de dubbelt betalda söndagarna lönar sig, så nu jäklar ska här shoppas!

Fredagen blev lugn, skönt med en hemmakväll, lördagen däremot fick gå lite vildare till. Förfestade hos brorsan, vidare till Wally och till sist en sväng ner på stan och in på Lotus. Betyget på kvällen i helhet blir den här gången väldigt bra, för en gångs skull så minns jag den faktiskt, vilket är ett framsteg bara de. Träffade på i princip allt och alla jag känner, slapp baksmällan och så blev det faktiskt ett och annat mjukhångel innan läggdags, sweet..




Timbaland feat. One Republic - Apologize





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Tack för i lördags =)) Var ni på lotus? Lika mkt 18 årings hak fortfarande? Fick en chock när jag var där på min födelsedag i för ett par veckor sen hehe

2007-09-24 09:30:08 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!