Välkommen höst



Som jag längtat efter fredag, helg & sista dagen på jobbet. Riktigt så blev nu inte fallet. I torsdags när mina humörsvängningar var som värst ringde Nina från Manpower. Hon undrade så snällt om jag inte kunde tänka mig att ställa upp och jobba en sista söndag, även om fredagen skulle vart min absolut sista dag på H&M. Snäll som jag är kunde jag inte säga nej, extra cash i oktober är ju inte heller fel, så jag ställer upp. Efter en mentalt väldigt hård vecka kände jag för att dränka mina sorger (och synder) i ett par glas vin igår kväll. Begav mig mot Elena med humöret som äntligen var på topp igen. Sarah & Sara, barndomsvänner, fanns på plats och det blev många skratt under kvällens gång när alla gamla minnen drogs upp. Kvällens negativa är dock att jag numera dricker vin som om det vore vatten, illa.



Ikväll ska jag kila över en sväng till Ida där det vankas fest. Blir dock lugnt för min egen del, jag som tar mitt jobb på allvar. HAHA! Hittills har jag klarat av att inte komma bakfull till jobbet en enda gång, så vi kör en favorit i repris även den sista dagen tänkte jag.

Efter söndag kommer måndag. Dagen då jag har en massa att göra, småpyssel, inköp och packa inför resan. På tisdag, på tisdag, på tisdag..



Och idag kom svaret på varför jag vart så upp och ner i humöret de senaste dagarna..


image102

Timbaland är Gud.



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Kunde inte sagt de bättre själv, Timbaland är störst och så jäääääävla bra!

2007-09-01 17:47:26 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!