Weekend update



Veckan har gått otroligt fort, speciellt jämfört med förra veckan som var olidlig. Roat mig tillsammans med Jannice de senaste dagarna på jobbet, riktigt kul tjej. Fick det positiva beskedet att jag får jobba även hela nästa vecka, till skillnad mot de flesta andra som bara fick två dagar, wei. Behöver verkligen pengarna, med tanke på att det troligtvis blir sista veckan på H&M på ett tag framöver. Tydligen behövs mindre folk de kommande veckorna, kanske att det blir mer framåt jul. Man kan ju alltid hoppas! Fick ett överraskande samtal på arbetstid, från Jennco. Nästa vecka ska hon arbeta i Västerås, vilket betyder att jag antagligen kommer att spendera x antal kvällar i grannstaden eller hon i Eskilstuna. Hon är absolut en favorit, en vän som lyser upp tillvaron rejält! :D


Direkt efter jobbet igår vart det en tripp till Vingåker Factory outlet tillsammans med brorsan, Johan och Emil. Köpte sammanlagt tre plagg, och summan landade på 1993 kr. Och de ska kalla sig outlet?! Hittade den efterlängtade svarta skinnjackan jag letat efter i över ett år, nya mjukisbrallor och en cardigan från Tiger. Kvällen följdes med två glas vin hemma hos Johan tillsammans med de vanliga. Kände dock av vinet ganska så direkt, inte på det vanliga viset, utan att jag höll på att somna sittandes, haha. Gick hem relativt tidigt och unnade mig en välbehövd natts  sömn.


 
Favoriterna, old & new one



Ikväll väntas lite vildare festligheter hos Johan, igen. Kanske en utgång? Det här är även Elenas sista helg i stan, my god, du kommer att bli saknad! Jag är så glad för din skull, vännen.

Nu väntar make, hår och så ska naglarna få lite ny lack. Vi ses i dimman mina vänner..


 







                                                                                            

Jag har glömt presentera er för vår nya skönhet, BMW 530i;


    




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Oj va fin bilen var!! =) Har Primeran bytts ut eller har ni kvar den?? Jackan var sjysst förresten *ger tummen upp* sorry om jag var tråkig i lördags men jag mådde så jävla illa av de där vinet...blääää!! *kramis*

2007-10-01 08:11:47 http://sweetladysoul.blogg.se
  Anonym


I miss it so damn much! Hur är det med dig Fia?

2007-10-01 22:31:39 http://www.fiddellin.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!