Dagen efter,



Igår var en helt klart godkänd kväll, lagom mängd alkohol, underbara vänner och ett nytt uteställe. Vi började kvällen med förfest hemma hos Sara, en gammal kompis till Ida. Skönt att träffa Ida gums igen, känns som att det var ett tag sen :) Framåt midnatt drog vi ner till krogen där det däremot var för fullt för att ens komma in, så det fick bli att besöka Raw för första gången. Blev faktiskt väldigt positivt överraskad av det stället, varför har vi aldrig vart där förut?! Efterfesten hölls hos Ida, kom därifrån strax efter 5 imorse, phu. Vaknade dock strax före åtta av att någon snarkade så fruktansvärt bredvid mig(!!!), så nu sitter jag här, rödspräng i ögonen och i behov av ytterliggare ett par timmars sömn. Jag måste säga att jag blivit betydligt bättre på att balansera den rätta mängden alkohol nu för tin, kanske lär jag mig av mina misstag ändå? Eller så är det kanske för att jag verkligen sett den negativa inverkan alkohol har på oss människor, något jag märkte av tydligt senaste igår.. Hur var eran lördagskväll?

Nu, dags att käka frukost!




En av mina absoluta favoritlåtar!


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Kul att kvällen blev lyckad :D

2008-03-09 16:21:30 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!