Du behöver aldrig mer vara rädd.



För en gångs skull hade jag inte den där "fy faen för jobbet"-ångesten igår som alltid annars brukar infinna sig någon gång under söndagskvällen. Efter förra söndagens Wallanderfiasko bestämde vi oss ändå för att ge den här veckans Wallanderfilm en chans, och den var betydlig mycket bättre! Nästan lite läskig, sådär så att till och med P vart lite så skraj och kröp nära. Men jag är inte den som klagar ;) Han gör mig lyckligare än på länge..

Idag var en riktigt bra dag på jobbet, tiden bara flög förbi, det bästa var att jag slutade redan klockan två. Har fått ett och annat gjort, ärenden, posten, jag har stått för maten och nu ikväll har jag fått ensam hemma-tid som jag uppskattar sååå mycket. Då gör jag sånna saker som får mig att släppa allt annat, rensa tankarna lite, som att finslipa hela musikmappen och korrigerar namnen, mapparna osv. Tokig? Nja, jag är bara en lite av en perfektionist.
 

       


Nu ska jag invänta mannen som jobbar sent innan det är dags att hoppa i säng! Gonatt mina vänner..





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Hihi söt bild på er tillsammans :D

2008-03-11 09:11:33 http://sweetladysoul.blogg.se
  sara

Denna låt brukade jag spela för Alicia när hon låg i magen :D

Hoppas allt är bra med dej!

2008-12-27 05:57:19 http://saralovdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!