Living in denial?!




De två senaste månaderna har jag kännt mig sådär väldigt duktigt, eftersom jag helt tvärt satt stopp för min shopping, vilket vart som en drog för mig. Jag vet inte vad det var som hände, men helt plötsligt fick jag bara nog av att se alla oanvända plagg i garderoben som fortfarande har pislapparna kvar. Kanske var det när jag räknade summan av kardemumman? Usch ja, rysliga tanke. I vilket fall, de senaste dagarna har det där begäret, ni vet "jag vill ha, ge mig, jag vill HAAA, GE MIIIIG!!" börjat smyga sig tillbaka. Jag är faktiskt i behov av en ny väska, ett par fräscha skor och jeans i mängder. Kanske en och annan kjol, topp och vårjacka oxå.. men de kommer i andra hand. Mitt nya addiction för att få tag i alla dessa läckerheter kan kännas igen vid namnet Tradera.com. Oh, i love it. Tradera is the shit! Där hittar jag allt, till halva priset av vad det kostar i butik. Vilket oxå leder till att jag handlar tre gånger så mycket, eftersom jag tänker "Äh, men det här var ju superbilligt.. kanske ska man ta en till i en annan färg?!". Mmm, just de, man ser inte hur pengarna bara flyger iväg. Det är just vad som hänt mig nu. Bara de sista två veckorna har jag handlat upp tusentals kronor genom internet! Inte konstigt att jag står emot alla frestelser på stan. Här har jag gått och klappat mig själv på axeln för att jag är så duktigt.. Tvi på mig själv, en smäll skulle jag ha!!







(Ett fåtal av mina senaste inköp...)







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Haha du har hamnat i tradera fällan, den är farlig! Jag har lyckats slippa den men känner många som fastnad :)

2008-03-07 08:50:49 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!