Min mor är inte den smartaste i alla lägen,



Nej, som sagt, min kära mor är inte den smartaste alla gånger. Idag tog jag en runda på stan för att inhandla vad jag behövde inför kvällen på HM. Med en P som stressade på mig och fullt med folk i butiken nere i city gick det relativt fort, fick bara med mig ett plagg som inte fanns på listan. MEN, ikväll behöver jag en vit, kortärmad och INTE genomskinlig t-shirt att ha på mig. Men nej, just den glömde jag bort såklart. Fikade istället med grabbarna på Kaka, och efter det vart loppet kört eftersom butikerna stängt.
När jag väl kom hem övertalade mor mig att åka ut till TP eftersom hon såg hur hispig jag var när jag "inte hade någonting att ha på mig" till kvällen". "Jag betalar!", sa hon. Det skulle hon inte ha sagt. Shoppoholicen i mig kom rusande tillbaka, och "jag ska bara ha en vit basic t-shirt"-inköptet slutade med en nota på ungefär 1300 kr... Tack HM att jag iaf har den fina 25% rabatten!


I övrigt har den här veckan vart nästintill perfekt. Har vaknat med ett leende varje dag, kan det bero på att det äntligen börjat ljusna? Kolla här nere vilken soluppgång jag möter varje morgon påväg till jobbet, underbart.

Igår kväll vart en lugn och skön hemmakväll i min ensamhet med paj och Gossipgirl-marathon. Somnade strax efter 11 och fick en välbehövlig natts sömn. Nu däremot är partyhumöret på topp, dags att börja ladda inför kvällen. Efter cirkus 4 helger på den i princip nyktra sidan (mmm, jag har VERKLIGEN skärp till mig) så är det dags att korka upp. Ha en underbar lördagskväll mina vänner, det ska iaf jag ha :)  



image272


Eftersom de som jobbar på Åhlens har rabatt på de övriga företagen som Åhlens äger, såsom Kicks och Lagerhaus, betyder då det här att jag kommer få viss rabatt på Monki!?

http://sydsvenskan.se/ekonomi/article306632.ece




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!