And the winner is .. ?


För att delta i tävlingen om ett presentkort på smycken från Rock by Sweden Åsitas, klicka här!


Äntligen är alla punkter på listan avklarade, lägenheten är städad och jag har en ledig kväll i soffan. Vi bestämde oss för att skita i middagen och beställa bord på Grappa i veckan i stället. My boo <3 
Sitter och spanar Idol, vilket jag antar gör mig till en i mängden bland de svenska folket just nu. I år är första gången på länge som jag faktiskt har lite pejl på läget när det kommer till just Idol. Ikväll håller jag helt klart på Erik. Inte för att han är bäst, utan för att jag egentligen håller på Calle. Haha, fattar ni? Skulle Calle gå och vinna så skulle han få spela in en skiva med redan färdigskrivna poplåtar, vilket vi alla vet inte är hans cup of tea. Han är gjord för att göra precis vad han gjorde i sitt första framträdande ikväll, Rocknfuckinroll! Han får inte förstöras. Erik däremot, han röst är grym, men han passar nog lite bättre in på den där "soker söt-svärmorsdröm-popidol"-vinnaren. Uäck, jag klara inte av sånt. Vem vill ni ska vinna? Och gillar ni Laila Bagges finalhalsband så finns det från och med ikväll att köpa hos Frozza ..







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Nadja

Jag hejjar på Erik! =)

2009-12-11 22:37:16 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Linda

Men Fia har du inte koll..Vinnaren släpper en idolskiva med alla idollåtar från programmet, sen kommer den riktiga skivan senare när man fixat ihop egna låtar. Så heja på Calle du ;). Jag tycker Erik är bättre, men Calle va riktigt bra idag oxå, så låt bäste man vinna :D.

2009-12-11 22:43:50 http://lthorsell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!