.. countdown



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Jag blev sambo "på riktigt", åkte på roadtrip genom Sverige samt fick en prick i registret.
2. Höll du några av dina nyårslöften? Haha, nej. Har jag någonsin gjort de?
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Ja, bla Elena, Jenny, Natta, Helene och Nadja. Plus att min storebror fick ytterliggare en lillasyster :)
4. Dog någon som stod dig nära? Tack och lov inte
5. Vilka länder besökte du? Det har vart ett dåligt resår, endast Egypten.
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Motivaton till träningen
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 3 dec?
8. Vad var din största framgång 2009? Det måste nog vara att jag har blivit så mycket bättre att lyssna på vad jag själv vill, istället för att bry mig så mycket om vad andra tycker.
9. Största misstaget? 11 april kan vi radera ur almenackan
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Inte mer än vanligt. Mina fötter och min rygg har däremot börjat ta stryk på jobbet
11. Bästa köpet? Min senaste skinnjacka från Jofama
12. Vad spenderade du mest pengar på? Dumheter
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Det har vart många goda skratt i år!
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? (TBYP) I gotta feeling
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag har varit både lugnare och lite ledsnare i år, tyvärr. Nästa år ska jag le mer
16. Vad önskar du att du gjort mer? Tagit hand om mig själv, rest och fotat
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Beställt in den där sista drinken fem i två
18. Hur tillbringar du julen? Med min familj, de jag älskar.
19. Blev du kär i år? På nytt? Ja
20. Favoritprogram på TV? Christine,  & Seinfeld förstås
21. Bästa boken du läste i år? Elsas mode
22. Största musikaliska upptäckten? Volbeat, helt klart
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Allt på min önskelista :)
25. Något du önskade dig men inte fick?  .. den håller jag hemlig ;)
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Det blev en heldag tillsammans med familj, släkt och vänner hemma hos oss. Smörgåstårta, bullar och sprit!
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer spänning, lite mindre drama
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Alldeläs för mycket svart. Jag jobbar på att bli lite mer feminin
29. Vad fick dig att må bra? Musiken
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Johnny (Depp) håller alltid måttet
31. Vem saknade du? Emma
32. De bästa nya människorna du träffade? Flera av mina goa arbetskamrater

 

 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!