Paparazzi

 

För att delta i tävlingen om ett presentkort på smycken från Rock by Sweden Åsitas, klicka här!


Ikväll har jag ägnat ett par timmar åt att drömma om en ny kamera, en lite mer avancerad, kanske en systemkamera. Det är inget som helst fel på den väldigt bra digitalkameran jag äger just nu, men jag måste väl erkänna att jag är pryltokig, något jag ärvt efter min far :P Det är verkligen en hel djungel när det kommer till att försöka hitta vad som skulle passa mig bäst. På Emelie Ohlssons blogg får jag iaf en hel del nyttiga tips, plus att hon är så duktig på att förklara. Alla dessa siffror, pixlar och priser gör mig galen! Kanske blir det så att jag köper en lite för tidigt julklapp till mig själv ;) Har ni någon speciell julklapp som ni önskar lite extra i år? Appropå julklappar så är det verkligen dags att sätta igång med julklappsshoppingen den här veckan. Skulle vara skönt att slippa stressa den 23'e!








K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 4 kommentarer



  Nadja

Jag tipsar om Nikon D90, vi är SÅ nöjda med vår =)

2009-12-07 22:57:47 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Och jag tipsar om Nikon D200 :) Den är vi nöjda med :)



Okej , Ja kom nu på att vi ska på kalas på lördag, men de är inte fören efter 16.00, bara knas med hunden, men ska försöka lösa det så att man får träffa dig o lite annan släkt :D

2009-12-08 00:32:07 http://jenny016.blogg.se/
  Tessan

Ååå vill också ha en systemkamera. Men de får jag drömma om länge innan jag har råd med det. Jag är så kluven över vad jag önskar mig i julklapp. Jag ska få en julklapp av pappa, men kan inte bestämma mig. Krams

2009-12-08 13:37:03 http://tingelsson.blogg.se/
  Linda

Johan har match sen nån grej men laget på kvällen men han skulle försöka hinna med dig också..Natta kommer nog också, pratade med henne i veckan! :) Ska bli skojsigt tycker jag och smörgåstårta låter ju oxå smaskigt, men snåla inte för min skull. Bullarna ser tillräckligt goda ut :P..Kram

2009-12-08 22:03:49 http://lthorsell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!