I decided long ago never to walk in anyones shadows.

 
För att delta i tävlingen om ett presentkort på smycken från Rock by Sweden Åsitas, klicka här!



Den här helgen visade sig bli en av de lugnaste på väldigt länge. Upskattat? Minst sagt. Min kropp har sagt ifrån de senaste dagarna och idag kände jag att det fick vara nog. Kroppen, knoppen och halsen gör ont, dags för lite välförtjänt vila. Är ensam hemma den här helgen så jag har passat på att pyssla med lite av varje som annars inte blir gjort. Gav exempelvis adventsljusstaken ett försök, men gav upp rätt snabbt igen.. Vart får människor alla sina skills ifrån? Jag vill oxå kunna göra mitt eget pyssel, mina egna armband, sy om och snygga till gamla kläder. Jag minns när min syslöjdslärare i högstadiet(!) frågade mig "Skojar du med mig Sofia, eller är du verkligen såhär dålig?!". Det är bara att inse att det inte är mitt kall i livet helt enkelt, haha. Nu till något jag är betydligt bättre på, matlagning. Ikväll ska jag festa till det med vårrullar framför Robinson, kan det bli mycket bättre?



När jag mötte Jim i London..



Fortsätt att kommentera i Rock by Sweden Åsitas tävlingen. Jag blir så glad varje gång jag loggar in och ser alla nya kommentarer och framför allt alla nya som hittat hit och är med och deltar. Jag hoppas att ni stannar kvar! :)









 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Hej gums! Låter som om du har en mysig hemma kväll trots all "kroppsont". Jag sitter också i min ensamhet och funderar på vad jag kan hitta på för skoj. Putte är i garaget och dricker öl. Ska väl hämta han sen. Krya på dig gumman. Puss

2009-12-05 19:21:58 http://tingelsson.blogg.se/
  Wysteriia

Svar: super mario är verkligen nostalgi!! :D

2009-12-06 01:03:58 http://Wysteriiasblogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!