Bad romance



I fredags blev det en lugn kväll här hemma. Jag och P fick i oss lite mat innan vi båda däckade i soffan framför en film. Vaknade inte förens vid två tiden igen då vi tog oss in till sängen och sov ytterliggare en sisådär tio timmar. På lördagen vart det en sväng på stan, en tur hem till mor och far för att hälsa på släkt och lilla söta William och sist en kväll på Grappa med gänget. Hade tänkt att det skulle bli utgång, men kroppen sa ifrån. Tack ändå mina vänner, mycket trevligt :) Avslutade kvällen hemma hos Johan med lite nostalgi från förut i form av Twister.

För ett par dagar sedan fick jag överta min mors gamla sovrumsgardiner. De där mörkgråa jag beställde från H&M Home vart inte direkt någon höjdare. De var så kraftiga och mörka och tyngde verkligen bara ner rummet ytterliggare. Igår tog jag tag i saken och skruvade upp gardinstången ordentligt samt satte upp mina nya ljusa fina gardiner. Å vilken skillnad sen! Sovrummet fick verkligen ett lyft. Nu känns det bra att komma in där, betydligt mysigare än förut. Tänk vad lite textil kan göra ..  

I veckan ska jag ta mig ner till Panduro på stan och köpa kedjor till mina nya ljuslyktor som även de ska upp i sovrummet. Känner mig produktiv (heter det så?) just nu, och när jag ändå är i farten så passade jag på att beställa hem en klänning som jag tänkt ha till nyår. För en gångs skull ska jag inte vara ute i sista minuten ..










K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!