I told you so?







Varför ska det vara så svårt för vissa människor att tala sanning? Det gör så oerhört ont att få reda på hur det egentligen ligger till av någon som egentligen inte ens har med saken att göra, att bli förd bakom ljuset och att känna sig dum för att man inte fattade själv. Ett litet knapptryck kan göra en så enorm skilnad, och tänk om jag inte hade gjort det, då hade jag inget vetat .. kanske var det menat så? Förmodligen. Jag vill bara stänga av alla känslor jag har just nu, fokusera på mig själv och vad jag vill och vad jag behöver. Men det är svårt. Jag tittar ner på min handled och ser de ingraverade orden om att jag ska leva i nuet, fånga min dag .. ett löfte till mig själv. Därför stänger jag den här helgen av mina känslor, från och med .. NU!














K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Nadja

Låter inte alls kul, tror vi alla varit med om att bli förd bakom ljuset :(

2009-11-13 22:03:40 http://sweetladysoul.blogg.se/
  Tessan

Förstår vad du menar. Vi kanske ska ses snart som vi sa för 2 helger sen :) Vad har du för planer ikväll (lördag)? Slå mig en pling om du vill hänga med mig på lite galej. Puss och kram

2009-11-14 00:13:08 http://tingelsson.blogg.se/
  Tessan

Okej, vilken osis att jag redan var bokad. Ska nämligen på dildoparty ikväll :) Vi kommer nog hamna på krogen sen, det är tanken för alla iaf. Ska du till Thias ikväll lr? Men hör av dig senare så kan vi planera något. Absolut att du ska med till gymmet. Vi får ta en kväll som passar dig. Kramar

2009-11-14 10:11:50 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!