Gammal vänskap rostar aldrig!




Magkänslan stämde bra in på lördagskvällen, som blev en av de roligast på väldigt länge. Och jag har mina underbara vänner att tacka, för det är varken alkoholmängden, vädret eller klubben man går till som gör kvällen, utan helt klart sällskapet! Det var så kul att få träffa "gamla gänget", det händer tyvärr inte allt för ofta nu för tiden. Även om det var månader sedan man sågs sist så är snacket precis på samma nivå som då, vilket är LÅG! Haha ;)
Vi började kvällen här hemma, jag, Tida och E. Drack nog knappa flaskan var innan vi begav oss över gatan till T som firade sin födelsedag i efterskott. Efter ytterliggare en flaska vin, lite Pasoa och ett par shottar (i drinkformat för E's del) Tequila Rose bar benen av ner på stan och in på Harrys. Vi, en trio, avslutade kvällen med kebab och ett par timmars efterfest (mer efterhäng) tillbaka hos T. Var inte i säng förens strax före klockan 6 på morgonen, trött men lycklig. Tack E för alla underbara minnen vi skapar tillsammans. Du är verkligen en på miljonen, tajt som en cykelslang ;) HAHAHA! 



  
   


 

 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Haha, Det var ju inte alls kul :P Kunde ju inte göra något alls, haha. Visst satt vi o skratta de kan ja hålla med om, men ja va nojjig att det va nå virus, HAHA. Men som tur verkar det bara vara att allt haka upp sig, sen varför det kom upp 14 sidor till som börja spela de va väldigt knas, hehe, ja absolu, kansk evi kan komma till er o se hur ni bor ?=) Om ja lyckas få hundvakt, du kanks einte vill ha han hos er :P

2009-11-17 17:10:42 http://jenny016.blogg.se/
  elena

Seriöst tog vi kort??? :S



Och tack du jag kämpar på med den vita färgen här hemma och beträffande skötbordet så är jag fortfarande emot puttinutt och snuttipluttigt men den lilla kronan vart pricken över i:et och tyget är ett måste för att slippa allt kaos där under ;) och lite snutt är okej men absolut inte tjejigt i mängder. hua ;)

2009-11-17 20:43:37 http://elena



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!