Pump it up!



Det var länge sedan jag var uppe såhär tidigt på en lördagsmorgon. I vanliga fall är det dagen då klockan inte ringer och jag unnar mig själv en välförtjänt sovmorgon. Men idag, icke! Påt igen bara. Bodypump med brudarna klockan tio och jag är laddad .. ska bara vakna först ;) Träningsvärken från tisdagens pass gör sig fortfarande påmind, vilket måste betyda att jag är i väldigt bad shape just nu, haha. Vad gör vi ikväll? Oj, nu vart det bråttom, måste kila. Ciao!






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Sara

vad duktig du är då, en lördag! Min klocka ringde kl åtta för att jag skulle tatuera mig. Inte riktigt lika duktigt, men jag var uppe med tuppen iaf =)

2009-11-28 15:24:30 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!