Diskussion.



En liten diskussion som ägde rum mellan mig och P för ett par minuter sedan.

Jag - Du, jag lånade din den där skivan i smyg igen och har den i bilen nu
P - Va?! Vilken då?!
Jag - Volbeat .. för jag fick ju aldrig en bränd verision som du sa.
P - Du vet inte hur det är att ha en skivsamling!!
Jag - ... what?
P - Tänk om jag skulle ta en av dina skor och kasta omkring med!!
Jag - Haha, som om det är samma sak.


Haha, jag har en sambo som är väldigt speciell när det kommer till hans cd-skivor/samling. De får INTE röras, INTE spelas.. nej, bara tittas på. Vad är det för mening?






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Haha va rolig han är, lite rolig jämnförelse :)

You go girl, Volbeat - Me like. Spelas väldigt flitigt i bilen. Brorsan brände en volbeat skiva till mig förlänge sen, men sen försvann den hastig. Jag frågade Putte flera ggr om han visste var den var, men nej. Sen en dag rensade jag ur hans dataväska och vips, där låg min Volbeat skiva jag letat länge efter.

Kram

2009-10-31 13:29:45 http://tingelsson.blogg.se/
  Tessan

Hmm jag kommentera nyss ditt inlägg, men verkar inte ha publicerats :( Vi gör ett nytt försök.



Jajamensan, nu har jag starat en egen blogg. Vet inte varför, ville nog bara se hur detta fenomen fungerar. Sen är jag så tankspridd nu mer så detta kanske kan hjälpa mig att hålla tankarna i styr.

Vet inte om vi ses nått ihelgen. Vi ska på tacokväll hos Jocke och Fia ikväll, egentligen skulle jag på fest, men den blev inställd. Men jag hör nog av mig till er senare och kollar läget, så kanske jag tittar förbi senare. Men vi kanske kan ses i veckan om du kan? Bara att höras.



Angående ditt inlägg om er diskussion, va rolig han är. Rolig jämnförelse med dina skor :) Men jag säger bara You go girl med Volbeat. Älskar deras musik. Har en skiva som spelas flitigt i bilen. Brorsan brände den till mig, men kort därefter förvann den hastigt. Frågade Putte om han visste var den var, men nej. Ett bra atg senare så rensade jag hans dataväska, och vips, där låg min Volbeat skiva som jag länge letat efter.



Hoppas du får en trevlig kväll gumman. Puss och kram

2009-10-31 13:45:43 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!