Alla goda ting är tre.



Det har varit så mycket sista tiden. Kanske inte utåt sett, men i mina tankar. Det går aldrig att koppla bort, vare sig man är på jobbet, hemma eller försöker sova. Well, jag har bestämt att inte tyngas ner mer än såhär. Nu får det vara nog med skit. Alla goda/onda ting är tre som en kär arbetskamrat berättade för mig igår. Det måste alltså betyda att jag just nått min kvot av onda, nu ska jag se fram emot tre goda.

Veckan har annars varit en i mängden, jobba, äta, sova. En positiv överaskning var att de i Onsdags ringde från Chilli i Västerås, där vi beställt våran soffa ifrån, och berättade att den nu äntligen finns på plats. Jag vågar inte riktigt ropa hej ännu, eftersom vi gjorde ändringar i både färg och modell så skulle jag inte bli förvånad om någonting var fel. Blir säkerligen en tripp dit i helgen för att betala och sedan är det bara för dom att bjuda på hemkörningen eftersom den vart så sen. Finns möjligvis inte någon som är i behov av en IKEA Kramfors 3-sits soffa? Den är svart/grå, som ny och köpt i april förra året.  
 
Ikväll hoppas jag på Indiskt till middag tillsammans med P, kanske en film efter det. Morgondagen kommer att ägnas år att jaga en efterlängtad vinterjacka. Har äntligen hittat en modell som duger, hoppas bara att jag hittar en återförsäljare här i stan.  

Nu ska jag ägna mig åt något mycket roligare, nämligen säsong två av The Rachel Zoe project. Är det bara jag som har missat att det ens kommit en andra säsong? Den kvinnan lever min dröm. Tänk att få arbeta med kläder på det viset som hon gör varje dag, styla och köpa. Sitta front row på visningar och säga något i stil med "OMG, I diiiiie" varje gång en ny modell passerar på catwalken. Haha, ni som sett serien förtår nog vad jag menar.    


















K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!