News!



 

För ett par dagar sedan fick jag hem mina nya stövelställ från Frozza.se. Underbart, nu slipper mina höststövlar se så ledsna ut där i skohyllan. Med lite upputsning så är dom på topp igen :) Och inte nog med att stövelställen får stövlarna att stå upp utan sig själva, de passar för både låga och höga skaft och med den lilla ögglan på stället går skorna att hänga upp på kroken om så vills. Då slipper man en massa onödigt damm och sparar plats. Perfa! :)




(Bild från Frozza.se)



Fick även hem det här lilla spakittet som jag är nyfiken på att prova. Det är ett uppblåsbart fotbad (perfekt när man inte har alltför mycket plats i badrummet) och en fotbadolja från Sally Hansen. Älskar alla Sally Hansens övriga produkter, så jag litar på att den här kommer att göra mina små fossingar gott. Tar alldeles för dåligt hand om mina stackars fötter. Hinner jag så kanske det blir ett forbad och lite skrubb redan ikväll. Recension kommer!

 

 


(Bild från Frozza.se)





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Men åh, ett sånt fotbad skulle jag behöva! =)

2009-10-20 18:22:27 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!