Fix it.


När vi flyttade in här i juni så gick det rätt fort att få ordning på saker och ting, möbler osv. Mestadels var det nog tack vare P som verkligen avskyr när saker inte ligger på sin plats. Nu har det gått ett par månader och jag går och stör mig på småsaker som blivit bortglömda, inte är inköpta eller som måste fixas. Lägger in en liten lista här så att jag inte glömmer igen:


♥ Sovrum - Få upp gardiner, hitta en bra spegel för ombyten, blommor till fönstret + ljuslyktor.
♥ Kök - Ny köksgardin (den gröna jag berättade om blev gräslig), hitta ett snyggt och lagom stort matbord, möjligtvis byta ut handtagen på köksluckorna.
♥ Vardagsrum - Få någon sorts ordning i bokyllan, sälja 3-sitssoffan, nytt soffbord, ryamatta och blommor till fönstren även där.
♥ Hall - Hitta en hylla med gömmor för hårfön, plattång osv. Möjligtvis sänka ner spegeln om sambo godkänner?
♥ Badrum - Hitta ett snyggare duschdrapperi, samt matchande handdukar, gästhanddukar och klistra över de sista olikfärgade kakelplattorna.









K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Natta

Vad skönt för er att ni äntligen fått eran soffa, trots allt krångel den verkat dragit med sig. Det krävs alltid en kvinnas smarta tänkande. :) Nu är det bara att beta av en sak i taget från listan, tänk att hur länge man än bor på samma ställe blir det aldrig helt fullständigt. Det är samma här. :) Kram

2009-10-08 20:27:01 http://nattsingen.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!