Thank God It's Friday



Äntligen fredag, som jag har längtat. Den här veckan har känts längre än många andra, trots att jag var ledig i tisdags och haft två stycken två-dagar sedan dess. Knepigt det där. Kanske beror det på att det inte hände mycket förra helgen, plus att jag jobbade söndagen? Kanske beror det på att jag just nu är urless på mitt jobb, alldeles för tidiga mornar och att min kropp aldrig tycks vilja bli helt frisk? Har nu tagit maxdos av alla mediciner, starka halstabletter och nässpray, och P kom med idén igår att jag för en gångs skull kanske skulle skippa en massa preparat och köra på naturliga saker istället. Som honungsvatten, te och vila. Hm, jag antar att det är min sista utväg. Vi är som natt och dag han och jag, han kör på naturligt medans jag älskar mina piller. Haha, det där lät sjukt. Annars har jag inte mycket uppbokat den här helgen heller. Är bjuden till Ida ikväll för tjejkväll och utgång, men i det här regnvädret måste jag säga att en filmkväll med godis lockar mer än att vara ute och svira på stan. Har funderat på om jag kanske ska bjuda hem lite chicks hit till mig imorn. Någon som är sugen?


Nu väntar storstädning av vårat badrum som jag skjutit upp i veckor(!!!). Ni kan då fatta att det är rätt disgusting vid det här laget. Varje gång jag borstar tänderna får jag kvällningar, haha. Det är tur att jag lever med en man, dom ser nämligen inte sånt..




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Linda

Jag är jättesugen på att göra nått imorgon, nu va det länge sen jag såg dig så det tycker jag är på tiden :). Kan höras under dagen imorgon ose vad som sker va?! Kram kram

2009-10-16 17:58:26 http://lthorsell.blogg.se/
  elena

vilken tur du har med din man då, min förra man såg ett dammkorn på mils avstånd och då var det skurmedel, dammsugare och polering av hela lägenhet ;)



Judith är för övrigt jätte sugen på vin, flickor och skratt ikväll ;)

2009-10-17 14:13:22 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!