En dag bland alla andra.




Blev inte mycket av den där planerade shoppingen. Gjorde "misstaget" att i sista stund fråga P om han skulle med, och självklart sa han ja. Haha, det låter kanske väldigt elakt, men ni vet hur det är att shoppa med pojkvännen. Han står där utanför butikerna och trampar och suckar, inte vill man prova något för man blir stressad av att veta att han väntar osv. Kanske var det bäst ändå, såg så mycket fint så det hade nog bara blivit dyrt. Det vart att hämta ut gardinen till köket, systemet och sedan bara ett snabbt varv inne på TP. Kanske gör ett nytt försök imorn om baksmällan möjligtvis lyser med sin frånvaro. Ikväll tar jag mig över till Linda & Hanna, blir vin och lite fest skulle jag tro :)

Igår vart en lugn hemmakväll, vilket var precis vad jag kände för. Tryckte i mig snabbmat och gav mig på det här med bloggdesignen. Vad tycks? Inte så stor förändring, men betydligt roligare jämfört med hur det såg ut innan. Äntligen börjar jag förstå innehållet av alla stil/kodmallar, vilket underlättar. Blev en del letande efter resa oxå, men det är ju så sjukt dyrt runt jul/nyår. P säger att vi kan vänta och ta en sista minuten, men där får jag lite panik som de kontrollfreak jag är. Jag vill veta att vi SKA åka, inte ta ut min betalda semester för att kanske bli sittandes här hemma i två veckor. Då arberar jag hellre, känar lite extra pengar runt jul. Det mest intressanta just nu är dock Dominikanska republiken. Hyffsade priser, om man väljer att åka i November förstås. Det blir att kolla upp med våra arbeten på måndag. Hoppas, hoppas. 











 


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Jenny ♥ Liam´s Mamma ♥

Ahh ja hade kunnat haka på en shopping runda istället :P fast kom på nu samtidigt som jag skrev det att det hade ju ändå inte gått, har ju lilla vovven som behöver sällskap :) Men får ta och ses snat tycker jag .

2009-09-19 22:20:02 http://jenny016.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!