Fredagsmys med mig själv.




Äntligen efterlängtade fredagskväll. Hur fasen kan man lyckas försova sig när man börjar klockan 12? Jodå, det var precis vad jag gjorde idag. Inte så att jag kom försent till jobbet, nej, men så att det vart lika tidspressande som vanligt denna morron. Jag som hade tänkt betala räkningar, äta frukost i lugn och ro och kanske hinna blogga lite innan jag hoppade in i duschen osv. Nu vart det snabbdusch, utan frukost och 1 minut på Sveaplan för att hinna få med mig någe käk till jobbet. Kanske säger det mig att min kropp fortfarande är full av baciller och behöver all den vila den kan få. Känner att halsen fortfarande gör ont och har börjat svullna upp igen. Får inte sabba morrondagen! Stannade på Ica på vägen hem från jobbet, handlade lite inför morgondagen och så kräftor såklart. Självklart hade de bara 1 kilo svenska kräftor kvar för 279 kr(!!!), så Ida och Emil, ni kan gärna få dela med mig om ni vill. Jag hade tänkt mig ett paket turkiska för dryga hundralappen.



                                              Såhär tänker jag spendera resten av min kväll











K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Mys! Och OJ vad gott med kräftor :D

2009-09-25 23:11:35 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!