Not again?



Fan, fan, fan. Jag tror att förkylningen är tillbaka. Har gått och nyst och snorat hela dagen, plus att jag känner mig helt mör i kropp och knopp ikväll. Får i n t e bli sjuk igen. Annars händer inte mycket. Hade en väldigt lugn helg där jag träffade goa vänner i fredags, spenderade pengar på onlineshopping under min ensamhet på lördagskvällen och träffade den finaste av dom fina, Judith, i söndags. Hon är så vacker, det lilla pyret. Säger precis som E, jag skulle kunna stirra mig blind på henne. Så liten, så oskyldig..


Även ikväll har jag fått lite ensamtid ett par timmar, och såklart spenderat en och annan krona. Verkar ha kommit in i något slags trans, där jag inte kan sluta spendera, haha. Men, den här månaden (den första på väldigt länge)tillåter jag mig faktiskt det. Eftersom jag just nu är så duktig och säljer av vartenda plagg som inte används i garderoben, då är jag värd lite nytt till hösten :)


Nu väntar sängen och ett rykande färskt avsnitt av Gossip girl. Ni har väl inte missat att den nya säsongen nu finns att se på nätet?





                                                                                                                                   Sov gott!





K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Nadja

Finns den att se på nätet? Hur var när? =)

2009-09-17 11:55:24 http://sweetladysoul.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!