Vad gör du i lerpölen, Fia?




Haha, måste bara berätta om den roligaste händelsen på väldigt länge. Igår när jag och P hade varit iväg och käkat, parkerat bilen igen och var påväg hem så kom jag på idén att busa till det lite. Vi gick och höll om varandra precis i samma stund som vi passerade en enorm vattenpöl på P's sida. Jag knuffade till han lite lätt så att han skulle trampa i vattenpölen, men inte tillräckligt hårt för att det faktiskt skulle hända. Och som vanligt, då får jag igen! Han knuffade istället till mig åt mitt håll, där det fanns en ännu större (ler)pöl och när jag ska försöka försvara mig så råkar jag sätta krokben på honom. Så han landar på mig som flyger ner i vattenpölen och landar med honom ovanpå. Haha, fyfan va jag skrattade. Där ligger jag, på rygg i en lerpöl med mina NYA kläder som jag bara hunnit använda i en timma, nystajlat hår, smiket som rinner och det bara droppar lera!! Hela jag såg ut som en lergubbe. P klarade sig såklart helt torr, eftersom han landade ovanpå mig, den lyckosten. Kan tänka mig att alla som såg måste ha fått sig ett riktigt gott skratt, men den bjuder jag på. Idag är hela min arm demolerad, armbågen gör ONT och jag verkar ha sträckt mig i nacken. Men kul var det! Är glad att man kan skratta åt sig själv ibland, det här gjorde hela dagen :)




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Nadja

hahha måste sett roligt ut :D

2009-09-07 11:23:58 http://sweetladysoul.blogg.se/
  elena

Ah Sofia då! det straffar sig att vara stygg ;)

2009-09-08 09:17:19 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara - Alicias mamma

Haha detta skulle jag ha velat sett! :D

2009-09-09 06:29:06 http://saralovdahl.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!