Idag kör vi på något enkelt men väldigt sm...

img_6807 (MMS)

Idag kör vi på något enkelt men väldigt smarrigt till middag; pasta med köttfärs och bearnaisesås i ugn! Kanske låter lite knas, men det är faktiskt väldigt gott. Koka pasta och laga till köttfärssås som vanligt, häll sedan ner i en form och vispa till en påse bearnaisesås som du sedan häller över. Sen in i ugnen ca 10, 15 min och voila, maten är klaaar! Låt gärna stå ett par minuter innan ni hugger in, blir så mycket godare då :)



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  elena

Beasås? är jag förvånad.. NEJ :P

Det kanske fungerar om jag får dränka in det i litervis med ketchup så beasmaken försvinner ;)

2010-08-03 21:20:52 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara

Knasigt!! Men tjaa, varför inte liksom?! Kanske ska prova det =) Ses imorgon när vi ska på vår älskade Melissa!! =)

2010-08-03 22:37:37 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!