Idag tog jag Mami och moster under armen o...

img_6807 (MMS)

Idag tog jag Mami och moster under armen och drog till Sthlm och Ikea. Jag var ute efter ett efterlängtat köksbord, stolar, soffbord och en taklampa till köket. Tro mig, det var trångt i bilen på vägen hem eftersom jag lyckades hitta just allt de plus en hel del annat. Kvällen har jag ägnat åt att vara fyllechaffis till päronen och skruvat på mina nya möbler. Mannen har lämnat mig för Sthlm över helgen, och jag vill att allt gärna står på plats när han kommer hem imorn. Finns det något roligare än att skruva möbler?Tror knappast det. Nu blir det girls night resten av kvällen tillsammans med Baby, hämtmat och Sex and the city :)



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Sara

Jag måste också till Ikea! måste handla saker till nya lyan..men det är svårt när jag inte vet hur den ser ut :P haha. Kommer förbi och tittar på dina inköp någon dag!

2010-08-08 11:43:59 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!