I'll be missing you, both.




Gårkvällen går nog bara att beskriva med ett ord, lyckad! Hade väldans trevligt tillsammans med alla brudar som förgyllde Saras sista utekväll i stan på Akropolis. Det blev trerätters, gott vin, Martini och mycket skratt. Insåg tillslut att vi var ensamma kvar på stället och bestämde oss för att gå vidare till HåPe's där det vart en sista drink innan hemgång. Tack för en väldigt bra kväll igår, tjejer :) Och lycka till Sara!

Sitter nu och väntar på att jag ska bli körbar. Hatar egentligen det här med att köra bil dagen efter, även då jag höll mig relativt lugn igår. Poliserna är tydligen överallt den här helgen! Planen är att åka och köpa skräpmat för att sedan bege mig ut till Kvicksund till bror och Erikas nya boende. Ska bli kul att se hur det går för dom, samt täffa på Albin och Baby som numera ger sig på ett försök i att bo ihop. Aw, tänk att man kan sakna någon såå mycket som jag saknar att ha henne här brevid mig

 






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Sara

Tack själv för att du ville följa med igår! =)

2010-08-28 12:47:57 http://skadusaga.blogg.se/
  elena

Naw, har baby blivit kvicksundare? :S

2010-08-28 21:48:01 http://elenacharlotte.blogg.se/
  elena

okej, men förstår verkligen att det känns tungt ändå. Men hoppas det går bra för henne den lilla sötnosen. :)



och du, I fortfarande have your skor :p i säkert förtvar på hatthyllan för att judith inte ska tugga sönder dom ;)

2010-08-29 09:37:01 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!