Ouch



Min mage har verkligen strejkat de senaste dagarna, och igår bestämde den sig för att det fick vara nog. Hade så fruktansvärt ont igår kväll att jag knappt kunde stå upp, fick inte i mig någon mat och var nära på att få upp de lilla jag väl fick i mig. Uscha. Har hela veckan gått och trott att de vart lingonveckan som skapat problemen, men nu verkar det mer vara någon sorts magsjuka kanske? Chansade på att jag skulle klara av jobbet idag trots smärtan, men tji fick jag, var hemma redan vid åtta igen. Så nu har jag laddat förrådet med en massa hälsosamt för magen, tror jag? Knäckebröd, Proviva, nyponsoppa och så en Cosmopolitan såklart. Ska bara ligga på soffan och bli bättre idag, imorn ska jag nämligen ut på äventyr igen.

                                       




K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!