Thank god it's friday



Den här veckan har jag utan tvekan varit ett enda stort vrak, fyiskt, psykist & känslomässigt. Det har hänt alldeles för mycket den senaste tiden, för mycket förändringar och känslomässiga berochdalbanor på en och samma gång. Jag har en förmåga att stänga in alla känslor för mig själv, vilket resulterar i att det plötsligt säger pang, och så kommer allt ut på en och samma gång i hysteriska anfall. Phu.. Time to shape up!

Idag däremot ska jag ha en dag bara för mig själv. Jag har fridag från jobbet eftersom att jag arbetatde i söndags, mucho härligt. Jag ska ha minispa här hemma, rensa ur garderoben, och senare ikväll träffa ett gäng underbara brudar på Akropolis för en sista middag med fina Sara som snart lämnar oss för Malmö. Jag tycker att du är såå grym ska du veta, tjejen! Önskar jag vore lika modig som du ;)
En annan modig chica är Ida som numera kan titulera sig som göteborgare. Jag saknar dig något så fruktansvärt och jag önskar att jag var en del av ditt äventyr. Men vi ses snart igen, min fina, fina vän <3








K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Linda

Fia min vän! Nu har det gått sådär lång tid igen sen jag såg dig sist. På lördag har jag o Sandra planer på fest, har inte kommit längre än så men skulle önska att du ville vara med då :). Jag hör av mig. Puss puss

2010-08-27 13:49:44 http://gangertva.blogg.se/
  Millah Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-27 14:11:23 http://millahoman.blogg.se/
  Ida

Åhh min finaste, jag saknar dig och önskar du var här med mig!

2010-08-27 17:48:18 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!