a walk on the beach



Efter dagar av poolhäng tröttnade jag och P på att ligga stilla, så vi tog en promenad. Här kommer lite bilder från omgivningarna där vi bodde. Oh, miss that place allready ..



Fotat från hotellet. Bodde precis vid beachen :)


Beachwalk


Baaaaywatch


På den här slingan motionerar folk fram och tillbaka hela dagarna ..


.. som den här mannen. Här dömer man ingen ;)



Fin, fina "sommarstugor"





Överallt på stranden finns små inhängnader där sköldpaddsmammorna varit och lagt sina ägg som nu väntas på att kläckas. No walking!





K o m m e n t e r a   h ä r
Resa // 2 kommentarer



  Sara

Ååh, det ser helt underbart ut!!!!!

Någon gång i mitt liv så måste jag också åka dit! =)

2010-07-15 05:30:00 http://skadusaga.blogg.se/
  Tessan

Ja det ser inge roligt ut, men sår lite bättre ut imorse. Där var det helt nyrakat och nyskrubbat. Men det är inget trevligt sår hon har :( Hon blev biten av en hund i måndags.

2010-07-15 16:16:30 http://tingelsson.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!