back on track





Nåväl att jag var sjuk i tisdags, men när sambon kom hem från jobbet framåt kvällen började han oxå känna sig krasslig. Igår var det ett faktum, och vi spenderade exakt hela dagen på soffan tillsammans, förutom den halvtimman då vi kämpande tog oss till Mc Donalds drive in för en middag vi inte hade ork att laga själva. Vovven kan inte ha tyckt vi vart någe vidare sälskap den dagen, hehe. Idag däremot är vi på benen igen, om en snoriga och med hosta, men iaf utan feber. Mami har vart här med dunderkurer från apoteket att ta med på resan, om det skulle bli så att febern kom tillbaka. Tänk, nu är det bara en dag kvar, EN ynka liten dag .. jises, och jag har inte ens börjat packa! Imorgon får det nog bli en dag på jobbet ändå, panikshopping, panikpackning (jag hatar verkligen att packa inför resor, kanske därför jag alltid skjuter upp det till sista stund) och ett par timmars hastig sömn innan det är dags för avfärd. Förhoppningsvis hörs vi innan dess!






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  Tessan

Va härligt att höra att ni är på tassarna igen. Imorn far ni vidare mot drömmarnas land. Är så avis, vill också. Kan du inte packa ner mig i din väska som man alltid brukar säga? Bara att jag menar det ;-) Kommer sakna dig massor. Vi skulle ju ses innan du åkte men nu är dagen D här och du har inte tid för mig. Du måste packa, packa och packa lite till :) Men packa inte för mycket, du ska ju få plats med allt du shoppar därborta :) Om du hittar nått snyggt som du anser passa mig för en billig peng, köp det om du har plats i väskan så får du money at home :) Vill ha something american haha Nej då de behöver du inte. Hör nog av mig ikväll för att önska trevlig resa. Massa pussar och kramar sötis

2010-06-11 11:15:01 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

Vi är avundsjuka till max här borta också, hade tänkt kommaförbi och dumpat Judith i era väskor för då skulle jag ju bli tvungen att komma efter när ni upptäckte att hon var med. jag är inte dum inte :D



Ha en underbar resa och tänk inte på oss här hemma, det är bortkastad tid, njut istället :D Så får vi leka när ni är hemma igen.

Bye Bye vän

2010-06-11 13:45:04 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara

jag har hört rykten om en väska som kom bort....Du måste berätta!!!

2010-06-16 17:24:09 http://skadusaga.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!