.. man väcker en ångest när man släcker en annan.





Sitter i min ensamhet mitt i lördagsnatten, lyssnar på världens bästa Melissa Horn och låter tankarna fara iväg. Det är en farlig kombo, ensamheten, Melissa och tankspriddheten, riktigt farlig. Jag antar att jag inte är ensam om att känna som jag gör just nu, som att varenda ord i hennes musik var skriven utefter mina egna tankar och känslor. Det är läskigt hur nära de kan slå många gånger. Hon är lite som den kvinliga verisionen av Winnerbäck, magisk   



"Jag vet vad som måste göras,
ändå sitter jag kvar här i ett
sista kapitel som jag har förälskat
mig i. Jag försöker att strida mot
känslan, men den är rädd, och
den spelar ett spel nu. Men jag
vet att jag döljer en sanning,
att väntar inte leder någonstans.
Jag vet att jag måste ta steget
ur vår sista dans .."














K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 3 kommentarer



  elena

som om du kan läsa mina tankar, satt ensam också igår natt och lyssna på den kvinnan och tänkte så hjärnan blödde. Hm..



Du kanske vill följa med mig och kolla på henne när hon spelar i torshälla i augusti? :D

2010-06-06 10:12:44 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sara

Rackarns, Elena var först. Tänkte precis föreslå att du skulle följa med mig till torshälla i augusti. Men vi kan ju kanske sällskapa allihopa :)

2010-06-06 16:56:27 http://skadusaga.blogg.se/
  elena

Ja tametusan nu drar vi ihop ett glatt tjejgäng med en heldag och helkväll som på den gamla goda tiden. :D Mamma Elena har bestämt det nu :p



hon kommer till torshälla den fjärde augusti

2010-06-06 20:29:21 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!