final countdown





Idag vaknade jag med små fjärilar i magen, kanske liiite illamående från igår, men mestadels fjärilar. Om inte mindre än exakt en vecka sitter nämligen jag och P på planet till New York. Jises, vad fort tiden har gått. Känns som det var igår jag berättade om resan här på bloggen, när det snarare var ett halvår sedan. Jag börjar känna en liten stress över att våra 5 dagar i storstan inte kommer att räcka till för allt de som vi vill se och göra. Har en känsla av att shopping kommer att bli bortprioriterat för sightseeing, men den kan jag ta.

Igår gjorde jag en snabbvisit på Tuna Park i hopp om att hitta lite sommarkläder till just resan, min garderob är mestadels svart och osommrig som de flesta av er säkert vet, vilket inte funkar i 35 graders värme. Hittade iaf två par shorts som fick följa med hem, och idag blir det en sväng med mami i jakt på linnen och sandaler :) 




Vårat hotell ligger bara ett par steg ifrån Times Square






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!