Looooooondon, baby!




Hela våren & sommaren har jag gått och suktat efter en weekend tillbaka till vårat älskade London. När darling gjorde slag i saken och bokade en fotbollsresa för han och hans vänner kunde jag inte stå emot längre. Äntligen har vi bokat biljetterna, och i slutet av september är det jag som tar min mor under armen och reser dit för en långweekend, ons - sön. Jag har lovat att visa henne allt, åka turistbuss, shoppa på Oxfordstreet, i Soho, på Camden market, äta, fika och bara vara. Lovely! Den här gången får jag dock inte glömma det viktigaste, omvandlaren. Sist var vi såå säkra på att eluttagen skulle vara desamma som hemma, så vi lämnade omvandlaren hemma, och stog sedan utan möjlighet att ladda våra kameror, mobiler, använda dator eller plattång(!) på hela tiden vi var där, vilket resulterade i att vi var tvugna att ta bilder med engångskamera eftersom digitalen dog efter dag två .. haha. Alltid ska jag och P råka ut för en massa knasigheter när vi är på väg någonstans. Har jag föresten nämnt att vi nu i veckan äntligen fick tillbaka handbagaget som försvann på Paris flyplats på väg till NY i juni? En sisådär 3 månader senare .. Tack och lov var allting orört! Nu får det vara nog med knasigheter. Det största problemet den här gången är att all min packning måste rymmas i ett handbagage, tur & retur. Hjälp?! London, vi ses snart!



London 2008, svårslaget.







K o m m e n t e r a   h ä r
Resa // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!