Sunday



Helgen tog verkligen slut fort med tanke på att jag arbetat hela dagen idag. Det har vart alldeles för mycket helgjobb den senaste månaden, men nu har jag bara en schemalagd söndag kvar det här året, underbart. Och nu är det bara två och en ½ arbetsdag kvar tills vi drar, yey!

Har setat och uppdaterat mig i lite bloggar sedan jag kom hem. Fick en positiv överaskning när jag kikade in hos Sofi, nämligen att hennes uppföljare till Elsas mode, Elsas värld, ges ut i mitten på oktober. Ettan var enligt mig väldigt bra, oxå en av mina favoriter. Nykomlingen får mer än gärna flytta in i min bokhylla :)

Nu ska jag städa upp lite här hemma så att det är fint när mannen anländer, laga lite tacos och se på ensam mamma söker.







K o m m e n t e r a   h ä r
Musik, tv & bok // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!