die



Jag dör lite varje gång jag klickar mig in på Nelly.se nuförtiden och ser alla deras döläckra (höhö) skor. Först skulle jag behöva ha en rejäl utrensning här hemma, men sedan är de här små sötnosarna såå välkomna att flytta in i min garderob. Come to mama!
Stockholm Shoes SEK 499, Anna Lundberg - NELLY.COM Gabela SEK 399, Nelly  Shoes - NELLY.COM Barcin SEK 449, Nelly  Shoes - NELLY.COM



K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 2 kommentarer



  Tessan

Sjukt snygga! Skulle göra vad som helst för att ha dessa pryda mina fötter, tyvärr är jag dock förlång för dessa sköningar. Men på dig skulle det vara grymt :)

2011-02-23 22:07:39 http://tingelsson.blogg.se/
  Carolina

Jag skulle inte tacka nej till de i mitten! Träklack är så snyggt!




Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!