welcome, 2011.




Gårkvällen var det bästa nyårsfirandet på flera år för min del, utan allt vad drama och sjukdom heter. Jag fick spendera årets sista kväll tillsammans med fin, fina vänner, nya vänner och med min älskling vid min sida. Långbord, god mat, champagne och tolvslag med nyårskyssen i spöande snö. Kvällen avslutades i lagom tid och jag vaknade upp utvilad, ångest- och bakfyllefri. Vad tyder de på? Jo, att 23 redan har fått mig att växa, haha. Tack för igår! Det kommande året ska jag jobba hårt, spara mängder av pengar som jag sedan ska bränna på resor och en svindyr väska. 2011, nu kör vi :D 


 







K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  elena

Tack för underbart sällskap vännen :)

2011-01-05 19:26:54 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!