i'm gonna love you like i'm indestructible

Det är inte alltid lätt att vara i en relation, vara sambo och man kan lätt bli frustrerad för mindre. Just idag är en sådan dag för min del, stackars min man, haha. Såg den här texten och kunde andas ut lite, den var mucho bra för mitt tänkande. Nu ska jag gå och krama om mina fina..



K o m m e n t e r a   h ä r
Inspiration // 2 kommentarer



  Tessan

Å gud vilken bra text. Det stämmer verkligen. Känner som du ibland också, eller ganska ofta just nu. Men det beror helt och hållet på mig själv, att jag har så mycket att tänka på och tyvärr går det ut över min sötnos därhemma.

Krams

2011-03-10 09:30:36 http://tingelsson.blogg.se/
  elena

Sofia, tro mig jag kan vara ännu mer ärlig om du vill, över lite vin så ska du allt få höra ;) Men ärligt så är det värt det i längden trots att man vill strypa både sig själv och den utploppade x-antal gånger :P



2011-03-10 13:24:16 http://elenacharlotte.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!