vardagen är underskattad


Semesterveckan är över och nu är det bara en helg kvar innan jag är tillbaka i de vanliga banorna igen. Såhär i efterhand kan jag ångra att jag la min sista semester i en vecka i sträck, då jag istället kanske skulle ha valt ett par fredagar i rad eller kanske några fredag-måndag, det tror jag hade gjort mig mer produktiv. Jag har ju verkligen inte gjort någonting den här veckan, nada, ingenting av min to do-lista typ. Men det kanske är bra, men tanke på hur min fridag såg ut i förra veckan? Jag kanske behövde göra precis ingenting, sova över alarmet varje dag för nu längtar jag verkligen till vardagen. Jag saknar mina arbetskamrater, att få lite gjort och att äta på regelbundna tider. Men jag ska inte säga för mycket, jag vet redan nu att jag kommer att känna annorlunda redan på söndag :P

Ikväll däremot har jag varit produktiv om något. Började med att ringa till Spakällan och bokade en tid för ansiktsbehandlingen som jag fick av brudarna i födelsedagspresent. Vardagslyx att se fram emot! Har även börjat sålla i garderoben, fotat lite och lagt ut på Tradera. Gå in och buda! Och så en liten sad story då jag sa hejdå till en av mina små söta som flyttat till annan ort (lite buhu), vilket betyder att jag är ett steg närmare ytterliggare en garderob iaf.  Vad har ni gjort ikväll, och vad händer imorn? Melodifestival någon? 

 



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!