Många bäckar små ..


I helgen tog jag en runda för mig själv på TP för att få lite nödvändiga småinköp gjorda innan resan om en vecka. På Skopunkten hittade jag ett par ballerinor som föll mig i smaken, mina första någonsin faktiskt. Varje sommar har jag gått och tänkt att "i år ska jag nog köpa mig ett par .." men aldrig hittat några som passar mina breda fötter i smaken. Men de här kan nog bli bra om jag går in dom lite, plus att de var billiga! Inne på H&M blev det toalettartiklar och ett nagellack i all hast innan det var min tur i kassan (går alltid på den), och väl framme visade det sig att det var ta två betala för en på just alla nagellack vilket gjorde snedsteget lite mer värt. Har ni inte testat H&M's lack så gör de, även de väldigt billigt och faktiskt ett av mina favoriter när det kommer till hållbarhet.  





Även dessa "nödvändigheter" slank med hem ..



K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 0 kommentarer






Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!