Sjukstuga

 

Usch och fy, här var det sjukstuga! Har känt mig hängig bra länge nu, haft konstant huvudvärk i en vecka och äntligen har de brutit ut. Om man kan säga så? Men hellre att jag ligger deckad som nu i ett par dagar än att jag mår halvkasst i flera veckor. Kände i går morse att det inte funkade längre och sedan dess har det bara blivit värre. Det är som om någon stoppat en ond tennisboll full av slem i min hals och gett mig dunderfeber på de. Som tur är har jag den bästa "doggywalkern" som hjälper till även nu när jag är sjuk och tar ut en uttråkad hund på extra långa promenader. Stackarn, hon tycker jag är så tråkig när jag bara ligger och inte orkar leka med henne. Hoppas på att känna mig piggare till imorgon kväll då vi börjar nästa kurs, allmänlydnad, med pyret.


Tyvärr är det inte Starbuckskaffe i muggen, bara nyponsoppa.
Men den får mig ändå att drömma mig bort ..



K o m m e n t e r a   h ä r
Everyday life // 1 kommentarer



  Sara

Krya på dig vännen!

2011-05-03 20:23:42



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!