These shoes are made for walkin'.


Just nu har jag inte tid till att lägga ut mina oanvända prylar på Tradera, behöver bli av med saker snabbt. Men det känns sådär att slänga aldrig använda skor i en kontainer till Myrorna utan att fråga er först. Här har ni tre par skor som aldrig blivit använda och bara står och samlar damm. Någon som vill ha? Gratis förstås.  


Aw, tycker så mycket om dessa. Köpte dom lite hastigt på Monki när det var halva priset i hopp om att mina fötter en dag skulle krympa en storlek så att jag faktiskt skulle kunna använda dom, hm, det hände aldrig. Storlek 38!


Pumps från Nelly. De perfekta svarta, men tyvärr för stora för mig. Storlek 38!


Sex and the city kopiorna, köpa på Asos. Använda någon enstaka gång, skönaste skorna ever! Storlek 38 där med.



K o m m e n t e r a   h ä r
Mode & Shopping // 3 kommentarer



  Linda

Du är rolig du med dina inköp ;-). Om du nu så gärna vill bli av med dem så är jag speciellt intresserad av de första och jag kan betala en slant för dem också..Såklart!



Hoppas det går bra med nya lägenheten :-). Puss och kram

2011-09-11 08:46:30
  Elena

Du ger fasiken inte bort prytlarna älskade granne. Ska göra en rejäl tradera vända nästa vecka så kasta upp sakerna en våning så fixar jag annonser och så åt dig i flyttstöket. Där med basta! ;)

2011-09-14 23:33:36 http://elenacharlotte.blogg.se/
  Sissi

snygga!

2012-01-05 13:33:37 http://enligtsissi.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!