Life is sooo worth livin'..



På fredag är det löning, äntligen! Däremot har jag bestämt mig för att göra slut på pengarna rätt snabbt. Jag känner just nu ett sjukt behov av att spendera, något jag inte gjort på väldigt länge, faktiskt. Min första tanke var att fylla ut höstgarderoben, något som verkligen är behövligt. Tanke nummer två övervägde dock, en veckas välförtjänt(?) sol/bad/party/tjej/shoppingsemester med kusinen! Går allt som planerat ligger jag och Ida, om två veckor, på varsin solstol någonstans efter Medelhavskusten med en varsin drink i handen.
Kan det bli så mycket bättre?

image89


Aw, butterflies are back ... <3


K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Anonym


Fy fan, den som ändå hade haft tid med sånt! Haha. Här ska man börja skola den 30:e sedan får man se när nästa semester kan tänkas ske .. orättvist! ;)

2007-08-22 08:44:45 http://www.fiddellin.blogg.se
  Nadja

Japp de kan bli bättre...de vore om jag hade den tredje solstolen *skrattar*

2007-08-22 10:35:42 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!