What happens in Vegas... (som om jag bryr mig, jag ska ändå inte med!)


Jag har precis gjort någe av det klantigaste, sumpat en g-r-a-t-i-s resa till Vegas på grund av ett missförstånd! Hur dum får man vara på en skala? Känns jävligt surt måste jag medge.


Väskan är packad, bilen är tankad och humöret är på topp! :D Imorn bär det av ner mot Öland för att fira midsommarhelgen, weahu. Vi blev bara fyra i min bil (tack o lov?). Nissan är redan tillräckligt liten för mig, mina 3 vänner och en jäkla massa packning. Jag kör lite på samma idé som Linda, "ska man campa så kan man iaf göra de med lite glamour". Därför blir det en sisådär tio ombyten, nymålade naglar och Passoa i glaset :D Känner på mig att den här helgen kommer att bli oförglömlig.
Jag & bror missar däremot Papis fyrtiosjunde födelsedag som utspelar sig under lördagen, grattis i förskott gubbe lilla! :)  


By the way, idag fick jag jobb! Nästa vecka ska jag ner och träffa folket å Manpowerkontoret samt skriva kontrakt. De börjar bli lite av mina buddies nu för tin, haha, så mycke som jag springer där ;) Till och börja med har jag 6 veckor på H&M-lagret här i Eskilstuna, får se vad som händer efter de.. Jag vet, inget mer lager för min & mina naglars del, men vad gör man inte för pengarna?! Heter man Sofia så kostar det ju som sagt att leva..







K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 5 kommentarer



  Linda

Grattis till jobbet Fia! :)Ses snart, eller ikväll iaf ! Partyyyy!

2007-06-21 10:05:52 http://lthorsell.blogg.se
  Nadja

Åh en resa till Vegas fy fan!! Just nu är jag inne på tanken att spara ihop massa pengar för att kunna åka till LA för att slösa dom *asg*
Hoppas ni får de jätte trevligt på Ölans, glad midsommar =)

2007-06-21 13:12:48 http://sweetladysoul.blogg.se
  Elin

Hej! nu är jag också hemma.. min väska kom hela vägen som tur vad.. min resa gick dock lite sämre, det tog tre dagar och jag hann vara på 7 flygplatser innan jag äntligen kom hem..grrr... hoppas att du fick en bra midsommar, vi hörs när du kommit hem. kram på dig

2007-06-25 03:30:15
  Nadja

Haha, jag har inte direkt grejjer hemma *skrattar* fråga din moster hon här väl allt sånt på jobbet ;-) hade ni de bra på öland?

2007-06-26 12:33:35 http://sweetladysoul.blogg.se
  Nadja

Vi tog de ganska lungt, lite sprit och lekar med god mat. Dom två andra paren vi var med har barn så dom är lite lugnare *skrattar* men det funkade det med ;)

2007-06-26 13:06:27 http://sweetladysoul.blogg.se



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!