"Tänk att jag bara är 21, .. och du är typ 25!"



Ännu en helg har passerat, och jag är mer än nöjd med innehållet. Fredagen blev lugn, därför blev lördagen det motsatta. Började som sagt dagen med ett väldigt skönt (iaf efteråt) Bodypumppass som gjorde sig påmint i kroppen hela dagen. Blev sedan ett par timmars shopping, lunch (lr var det middag?) och skitsnackande tillsammans med fina Tessan. Begav mig hemåt där det vankades förefest med ett helt gäng grabbar i ett par timmar, för att sedan hoppa i en ny outfit och bege mig hem till Tessan för girls night. En väldigt lyckad kväll full av skratt, prat, vin och Guitar Hero. En timmes härjande på Harrys innan stängning var pricken över i'et och det var längesedan jag hade en så lyckad kväll! Tack vännen, du är guld :)

Igår tog jag och mannen tag i oss själva och utförde lite ärenden på stan. Besökte bland annat Facino där Frozza.se visade upp sina senaste tillskott på hemsidan, nämligen Rock by Sweden Åsitas som är smycken designade av Laila Bagge. Jag har sett smyckena och gillat dom tidigare på hemsidan, men jag lovar att de var så mycket snyggare i verkligheten. Jag vill ha allt, haha! Här är ett par av mina favoriter;



 

Gillar ni vad ni ser? Håll utkik i bloggen den närmaste tiden. Snart kommer du ha chansen att vinna presenkort på just smycken från Rock by Sweden Åsitas här hos mig :)
 





 



K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 2 kommentarer



  Tessan

Haha gillar rubriken. Har små skrattat för mig själv sen i lördags när chocken slog mig. Putte undrade vad vi egenligen pratade om när vi satt för oss själva. Han hörde väldigt roliga saker iaf =) Hoppas vi ses snart igen. Du är bäst gumman. Kramar

2009-11-30 21:49:07 http://tingelsson.blogg.se/
  Linda

Haha, det har du rätt i :).

2009-12-01 16:52:40 http://lthorsell.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!