Elsas mode!










Det var inte bara en massa kläder och farsdagpresent som fyllde kassarna när jag kom hem från Tuna Park i fredags. Nej, det blev en liten runda inne på Akademibokhandeln oxå där jag brännde allt för mycket cash. "Men ibland måste man ju bara unna sig .." var min ursäkt. Blev bland annat den här godingen, Sofi Fahrmans debutroman Elsas mode. Har bara sett bra recensioner om den hittills och det sjukt snygga omslaget på Sofi kan man ju bara inte tacka nej till. Jag kan gå runt i bokaffärer i timmar och bara kolla på vackra omslag, jag älskar helt enkelt böcker och att få fylla upp våran halvtomma bokhylla här hemma. Den här ska påbörjas ikväll :)






K o m m e n t e r a   h ä r
Allmänt // 1 kommentarer



  Ida

Amen, jag vill väl också ha den!!

2009-11-11 21:32:13 http://idajessica.blogg.se/



Namn:


Mail:


Blogg/url:


Kommentera:


Jag är ofta här, spara mina uppgifter!